a_r_i_e_s

La Mall

Posted on: Ianuarie 30, 2010


Azi, sotia mi-a facut program. Avea treaba pe la magazinul ala suedez care vinde mobila, asa m-am trezit dimineata, am baut cafeaua si am plecat spre Bucuresti impreuna cu a mea sotie.

Nu mi-a venit sa cred ce am gasit acolo. Deci m-am plimbat 20 de minute prin parcarea subterana de la „Baneasa Shopping…bla, bla, bla” pana sa gasesc si eu un loc liber ca sa parchez masina. Bine, trec peste faptul ca am vazut X5-uri si Q7 parcate de-a curmezisul, ocupand cate 2 locuri de paracre sau ocupand chiar o banda de circulatie si vreau doar sa intreb: de unde atata lume la Mall? Oamenii astia nu au auzit de criza? Toata lumea din Bucuresti, care nu este la munte, a venit la Mall? Incredibil.

Plimbandu-ma in sus si in jos prin zona, inevitabil, mi s-a facut foame.  Zic: hai sa mancam ceva, ca pana ajungem acasa si construim ceva de mancare, mor de inanitie. OK! Mancam. Dar unde? Ca nu e nici o masa libera. La un moment dat la-am vazut pe Ernest, ala de la televizor si m-am luat dupa el, in ideea ca unde se duce el pleaca toti ceilalti de la mese si asa avem si noi loc. Asa am ajuns in fata unui restaurant unde, din pacate, tot a trebuit sa asteptam cateva minute pana s-a eliberat o masa.

A, si  sa stiti ca promoul ala cu Ernest este tzeapa. Nu s-a sinchisit nimeni de el.

5 răspunsuri to "La Mall"

am un shef nebun, ma forteaza sa-i vizualizez magnificul blog si sa-i las commenturi…CE OM !

Eee, hai ma ca nu te-am amenintat cu somajul daca nu lasi comment 🙂

AI BLOG, CEO?ESTI FITZA

E na ma la el! … a devenit sarcina de serviciu vizualizarea blogului? 😐

:)) inca nu , dar mi-ai dat o idee… 😀

Lasă un răspuns

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Sep   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 4,516 hits
