a_r_i_e_s

Eu Cand Vreau Sa Fluier, Fluier

Posted on: Februarie 21, 2010


Eu cand vreau sa fluier imi tuguiez putin buzele si suflu. Asta daca vreau sa fluier incet, ca daca vreau sa fluier tare, bag doua degete in gura, suflu mai tare si fluier de scol toti vecinii din somn.

Dar asta sunt eu, cand fluiera Florin Serban pleaca acasa cu Ursul de Argint. Da, exact. Filmul regizorului Florin Serban (care se afla la primul lung-metraj din cariera) Eu Cand Vreau Sa Fluier, Fluier a castigat Marele Premiu Al Juriului si Ursul de Argint la festivalul de film de la Berlin.

Ii felicit pe protagonistii acestui succes al cinematografiei romanesti si le doresc sa se bucure de aceleasi aprecieri si din partea publicului roman.

Lasă un răspuns

Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 4,521 hits
