a_r_i_e_s

Fata mea este model

Posted on: Martie 6, 2010


Este model de „asa nu trebuie curatat laptopul”.

A gasit un spray din ala de dat pe mobila, a luat o laveta si s-a apucat de treaba.  Vrednica fata, n-ai ce zice! Cand am venit de la bucatarie si am gasit laptopul asa, am simtit ca cedez nervos. Am gasit-o cu laveta in mana, asa ca nu avea cum sa dea vina pe fratele ei, cum face de obicei.

Am respirat adanc, m-am calmat, am intrebat-o „de ce?” (desi era evident ca ea avusese intentii bune) si la raspunsul „am gresit, nu am vrut”, nu am mai avut replica.

Ea este inculpata:

6 răspunsuri to "Fata mea este model"

Lasa, ma, ca iti iei altu’ si promite fata ca-l sterge cu laveta si sprayul numai pe dinauntru, ca sa nu mai strice esteticul. N-am vazut, ma, te fac niste laptopuri de douaj’ de milioane!… :))

Sa sti ca pana la urma nu a fost chiar rau ce a facut. Dupa tratamentul aplicat, am observat ca praful nu se mai pune de nici un fel pe laptop. 😉

e de asta sunt asa scumpi copiii si imi plac mie ca fac nazdravanii….sa iti traiesc….tare scumpa e:)

m-ai facut sa zambesc cu comentariul depre curatat laptopul
stiu – ca sunt patit si eu … + ca la mine fiimea a facut “si ture” cu markerul pe display
asta e frumos – copilaria

vezi ca pusesem comment-ul in alta parte – cauta-l tu si dai delete 🙂

Macar a dat si ea cu marker permanent, ca sa stie o treaba asa… 🙂

Lasă un răspuns

Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 4,521 hits
