a_r_i_e_s

Activare iPhone

Posted on: Iulie 16, 2010


Am achizitionat acest card pentru activarea iPhone. Telefonul este activat  indiferent pe ce retea este codat. Acest card este util in cazul in care nu detineti cartela operatorului in reteaua caruia este blocat telefonul. Activarea trebuie facuta pentru a putea face  Jailbreak telefonului, ultimele solutii de Jailbreak  cerand ca telefonul sa fie activat.

Am testat pe 3GS cu iOS 4.0 instalat si a functionat.

11 răspunsuri to "Activare iPhone"

Salut e de vanzare ?

Nu, dar pot sa-ti activez telefonul daca te intereseaza.

salut , am iphone 4 , ma poti ajuta cu o activare?:P

Salut,de unde ai cumparat aceasta cartela si cat te-a costat ? Am si eu nevoie neaparat de o cartela din asta ca sa-mi activez telefonul…

Sorry! Nu pot divulga sursa.

Pe iPhone4 ai incercat daca se face activarea?

Nu am avut iPhone 4, dar merge cu siguranta.

Salut! Ce fel de Iphone ai activat? Am cumparat si eu o cartela de genul asta si nu functioneaza pe Iphone 3gs 4.0 sau chiar pe 4.0.1.

Am activat 3GS si 3G cu iOS 4.0 si 4.0.1

Cat ma costa sa imia activezi iphoneul??eu sunt din bucuresti,cum facem?

Lasă un răspuns

Iulie 2010
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 4,516 hits
